南南是只辽宁小熊

滴墨落宣若微雨,晚色宁染似展棠。

撒野歌词汉译英

《撒野》 Wild

我一脚踏空
I lost my footing

我就要飞起来了
I almost took off flying

我向上是迷茫
Upwards I'm drifting

我向下听见你说
Downwards I hear your voice echoing

这世界是空荡荡
The world has no meaning

你说一二三
One! Two! Three! You shouted

打碎了过往 消亡
The past I shattered, perished

有风吹 破了的归途
Wind is blowing on the broken way back

你有没有看到我在唱
Do you see me singing

你说一二三 转身
You say one two three, turn around

你听被抹掉的慌张
Hear my wiped off panic

我想 抬头暖阳春草 你给我简单拥抱
I wanna, lift my head to find warm sun and spring grass*, you give me a simple embrace

我想 踩碎了迷茫走过时光
I wanna, crush my lost past and travel through time

睁开眼你就会听到
You will hear it when I open my eyes

我想 左肩有你 右肩微笑
I want you on my left shoulder and smile on the right

我想 在你眼里 撒野奔跑
I wanna, run wild, in your eyes

我想 一个眼神 就到老
I wanna, grow old together, in a single glance

=========================

钢琴曲也可以安排上了😉👌
*想要拿去当歌词哼唱的小可爱,这里可以考虑精简成 I wanna, look up to warm sun 'n' spring grass 👌

评论(24)

热度(199)

  1. 共3人收藏了此文字
只展示最近三个月数据